Selasa, 1 April 2014

Nuhaslinda Afrizal Buat Laporan Polis Isu Gambar Doggyselfie ?

Sekeping foto aksi doggie antara Nuraslinda Binti Afrizal dan kekasih hatinya di sebuah stesen minyak petronas telah menjadi viral di laman sosial sejak minggu lalu.

Penyebaran foto tersebut menyebabkan akaun twitter @aslinda_pit yang dikatakan milik Nuraslinda telah digantung serta-merta oleh pihak twitter.


Hari ini, satu laporan polis yang dibuat oleh Nuraslinda mula tersebar di internet. 

Isi kandungan laporan itu menjelaskan akaun twitter @aslinda_pit adalah palsu dan mendakwa dilakukan oleh skandal wanita kekasihnya, Yusnani binti Sidurman.

"Pada 30/3/2014 jam lebih kurang 9.30 pagi semasa saya berada di rumah saya di Puchong Prima, kawan-kawan saya telah memberitahu berkenaan gambar-gambar #lucah saya bersama teman lelaki telah tersebar dalam laman sosial iaitu Tweeter tertera nama saya (ASLINDA_PIT). 

Tetapi saya bukan pemilik akaun tersebut dan saya telah melihat akaun tersebut ternyata semua gambar-gambar adalah milik saya. 

Dalam Facebook juga telah tersebar gambar-gambar saya bersama teman lelaki untuk mengaibkan diri dan teman lelaki saya serta menjadi tontonan pengguna Facebook yang lain. 

Untuk makluman saya syak perbuatan itu dilakukan oleh skandal teman lelaki saya yang dikenali dengan nama (Yusnani Binti Sudirman).

Tujuan saya membuat report untuk menghentikan dan menyekat pemilik akaun palsu supaya tidak menyebarkan gambar-gambar #lucah saya bersama teman lelaki dan untuk rujukan pihak yang berkenaan."


Menurut wanita berusia 21 tahun itu, tujuan laporan polis dibuat ialah bagi menghenti dan menyekat pemilik akaun twitter palsu tersebut daripada terus menyebarkan foto-foto lucahnya dengan teman lelaki .


Nota: Terus-terang saya langsung tidak mengenai siapa perempuan ni sama ada dia penyanyi , pelakon , selebriti atau siapa dia sebenarnya  .

Cuma share pada kawan-kawan lain isu yang "hangat" konon-kononnya ini.

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda .

 
KONTROBASI © 2015 - Designed by Templateism.com | Distributed By Blogger Templates