Isnin, 31 Julai 2000

STICKY!!!! Pengumuman Untuk SEMENTARA Sahaja


Kalau kawan-kawan melayari blog ini , mungin ada yang ternampak entri dalam entri .

Puncanya bukan saya sengaja buat macam tu , tapi TERPAKSA!

Sebabnya kebanyakan entri tu ialah entri yang ada banyak gambar atau ada gambar yang HD .

Kepada yang gunakan blogspot mungkin tahu , ini akan sebabkan congested entry , jadi di main page , nanti hanya akan display 2-3 entry sahaja .

Kerana itu saya terpaksa ringkaskan entry yang punya banyak gambar atau gambar yang HD .

Entry yang ada gambar yang banyak atau gambar HD , saya setkan backdated supaya semuanya terkumpul di belakang , itu tujuannya .

Bukan sengaja buat mcam tu nak tarik trafik bagai, saya pun penat buat keje 2-3 kali .

Hasrat saya minimum ada 10 entry yang dipaparkan di main page .

Kalau saya nak naikkan traffik , elok je SEMUA POST saya buat link dalam link, tapi boleh tengok kalau gambar tak banyak entri saya macam biasa je kan .

Tapi kawan-kawan boleh tengok , settng jadi lari .

Saya dah guna berpuluh template , jadi jelas server google yang restrict perkara ni .

Boleh je saya post 1-2 gambar je , rasa tak seronok pulak bila saya ada sumber yang banyak .

Jadi harap maklum kenapa perkara ini berlaku .

Lepas sebulan saya akan delete entri pemberitahuan ini  , siapa yang tahu , tahulah , kenapa ada entri yang perlu ditekan entri lain untuk melihat kandungan FULL nya   .

Yang tak tahu saya tak boleh paksa percaya , tq .

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda .

 
KONTROBASI © 2015 - Designed by Templateism.com | Distributed By Blogger Templates