Khamis, 13 Mac 2014

1 Lagi Berita Kartun Melibatkan Keselamatan Malaysia , Tak Tahu Nak Nangis atau Nak Ketawa


Kisah ini benar-benar terjadi di Malaysia , bukan fitnah , bukan khabar angin , bukan retorik , bukan ...

Dalam kes kehilangan MH370 , bagi sesiapa yang mengikuti dan menganalisa kronologi insiden , akan mendapati , SECARA KONSISTEN , informasi dan data yang diberikan SECARA RASMI oleh , Pengarah DCA , Pemangku Menteri Pengangkutan , Ketua Polis Negara  , Menteri Dalam Negeri , Panglima TUDM dan Ketua Pengarah Imigresen , kebanyakannya "misleading" dan kontradik dari yang berlaku sebenarnya .

Terbaru ialah kenyataan rasmi Ketua Pengarah Imigresen mengenai cara penggunaan pasport curi yang digunakan untuk menaiki MH370 secara haram dan membahayakan keselematan penumpang lain .

Baca beritanya dbawah ini:
Siapa PENIPU , Interpol atau Imigresen Malaysia ?

Siapa yang anda rasa atau agak, yang menipu sebenarnya ?

Laporan Interpol disahkan oleh Kedutaan Iran di Malaysia , laporan Ketua Pengarah Imigresen pula disahkan oleh siapa , Zahid Hamidi ?

Penggunaaan istilah pasport curi juga salah kerana yang tepat ialah PASPORT PALSU .

Bagaimana salah seorang saspek yang berumur 19 tahun , mahu menaiki MH370 secara haram  , menggunakan pasport orang yang berumur 61 tahun , jika dia TIDAK MEMALSUKAN GAMBAR dan UMUR yang tertera pada pasport itu ?

Ada sesiapa boleh beritahu logiknya pada jawapan diatas ?

Jelas menunjukkan keselamatan negara Malaysia sangat "VULNERABLE" dan longgar , TUDM dan IMIGRESEN TELAH MENELANJANG kannya !

Banyak lagi contoh yang anda boleh jumpa dalam entri sebelum ini tentang apa yang saya katakan ini , rajin-rajinlah membacanya .

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda .

 
KONTROBASI © 2015 - Designed by Templateism.com | Distributed By Blogger Templates