Khamis, 22 Oktober 2015

Maria Farida nafikan beliau perampas suami orang


Kecoh minggu lepas dengan berita ini .

Maria Farida , janda hot idaman Malaya telah dituduh sebagai perampas suami orang .

Maka minggu ini Maria Farida tampil ke hadapan dan menjawab tuduhan itu .


Dibawah ialah penafian daripada Maria Farida .

“Semua tuduhan dan gosip yang keluar di laman sosial itu adalah cerita mengarut. Saya hairan bagaimana orang ramai boleh cepat percaya pada gosip mengarut itu.

“Wanita yang dimaksudkan sebagai kawan baik saya itu sebenarnya sudah bercerai dengan suaminya sejak Ogos lalu. Dan wanita itu (K) tidak lagi bergelar Datin.

“Masalah ini timbul apabila saya tarik diri daripada terus menjadi duta produk kecantikan wanita itu (K). Sejak Ramadan lalu saya sudah tarik diri dan tidak mahu terlibat lagi.

“Jadi, apakah kaitan saya dituduh hancurkan rumah tangga dia? Saya dah keluar daripada menjadi duta syarikatnya sejak Ramadan lagi,"


Gambar datuk yang dikatakan dirampas Maria Farida dibawah ini , iaitu salah seoarang dari lelaki dibawah ini .


Namanya ialah Datuk Rahman , menurut dakwaan berkenaan .

Saya seperti biasa , NO KOMEN!

Hanya share gosip panas ini .

Tapi tidak dapat dinafikan Maria Farida memang hot!

Jelas kelihatan pada gambar majlis harijadi beliau diatas .


Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda .

 
KONTROBASI © 2015 - Designed by Templateism.com | Distributed By Blogger Templates